3 Favorita

Danas zelim da pisem o tri proizvoda, koja su vec dugi vremenski period neizostavni dio moje svakodnevne rutine sminkanja. A to su:


Prvo ova spuzvca za nanosnje tecnog pudera. Nakon sto se na trzistu pojavio cuveni ''beauty blender" koji je osvojio srca mnogih ljubitelja sminke, mnogi proizvodjaci su pokusali da naprave repliku istog. Nazalost "beauty blener"jos nije dostupan u mojim lokalnim radnjama. Licno sam probala vise tih replika ali vecina je bila previse gruba i nakon 'kvasenja' se nije povecavala sama zapremina spuzvice. Ova spuzvica je  narucena iz Oriflame kataloga i mogu reci da je najbolja od svih koje sam probala. Mekana je, pre koristenja je pokvasim vodom i koristim donji, okrugli, dio spuzvice i utapkam puder u kozu. Mogu reci da puder nanesen ovom spuzvicom izgleda mnogo bolje nego kada se nanosi cetkicom ili prstima.
Sledeci favorit je "Rimmel Stay Matte" puder u kamenu, na njemu se vidi najvise koliko je voljen. On dolazi u vise nijansi, ali ne ostavlja mnogo boje na licu vec ga samo matira. O ovom proizvodu su mnogi pricali, pa nije neophodno da i ja ponavljam. Mnogi su se takodje zalili na pakovanje, medjutim za tu cijenu se vise ne moze ni ocekivati. Ipak na kraju je bitniji sadrzaj od pakovanja.
I treci favorit je "Essence all about NUDES eyeshadow'' paleta. Mala i kompaktna. Ima osam nijansi od kojih su sest mat sjenke. Ljubitelji neutralne sminke ce voljeti ovu paletu. Nijasnse su veoma tople u bez,  i smedjim tonovima. Idealne za svakodnevnu, neutralnu sminku. Lako se blendaju i nisu  previse kredaste. Meni licno je i pakovanje vrlo simpaticno i prezivjelo je mnoge padove.
To je sve, naravno ja bi o ovim proizvodima mogla jos mnogo pisati  ali to bi mozda  bilo previse. 

Primjedbe

Popularni postovi