5 odjevnih predmeta koje svaka djevojka treba da ima

Neki klasici nikada ne izlaze iz mode i zato ih svi trebamo imati. Neki od njih su:
     1. Kožna jakna
         Ona je sa razlogom prva na listi. Jednostavno transformiše svaku kombinaciju. I prikladna je za svaku priliku. Ja se lično nisam mogla zadovoljiti samo sa jednom.
     2. Crne hlače
         Crne hlače idu uvijek uz sve. Mogu se kombinovati sa majicom za ležerniji look a i sa košuljom za profesionalniji.
     3. Jedne štikle
          Svaka djevojka mora imati makar jedne štikle. Ja predlažem salonke u nekoj neutralnoj boji. Prikladne su za sva četiri godišnja doba. Naravno udobnost stavljamo na prvo mjesto a vec sa drugim parom možemo vise rizikovati.
     4. Mala crna haljina/LBD
          Uvijek je potrebna ta jedna haljina na koju uvijek možemo da računamo. Ta haljina koja nam super stoji i koja ide uz sve.
     5. Košulja
           Svi smo bili u situaciji gdje smo se morali obući ozbiljnije, za tu priliku je idealna košulja. ozbiljna i elegantna, koja se uvijek može i ležerno kombinovati. I koja ide uz sve.

Primjedbe

  1. That’s cool post!
    Can you follow me? I follow you :)

    Have a nice day!
    murasakiiroanu.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post. Slažem se sa tobom da je to svakako bitno da jedna djevojka ima u ormaru. Pored košulje, za te neke ozbiljnije prilike, može da nosi i crne hlače, ali i neku crnu suknju ukoliko to više preferira. STvarno je super post ❤️❤️❤️

    Pratim te: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, slažem se sa tim za suknju.
      Pratim i ja tebe. 😘😘

      Izbriši
  3. Dobar dan
    Pročitajte moju svjedočanstvo! Vraćam se poslije raspada.
    Moj dvogodišnji dječak samo se razbio sa mnom i trudna sam 28 tjedana. Plakao sam za spavanje većinu noći i čini se da se ne koncentriraju tijekom predavanja, ponekad ostajem budan gotovo cijelu noć razmišljajući o tome i ponovno počnu plakati. Zato sam završio bez energije za svoje sljedeće lekcije, moja prisutnost je pala i uvijek sam na istom mjestu i na vrijeme. Općenito je vrlo suosjećajan, završio je jer je rekao da se puno bavimo i da se ne pridružujemo. Imali smo pravo razgovarati puno tijekom trudnoće. Nakon raspada nastavio sam zvoniti i razgovarati s njim o tome kako bih se promijenio. Zaljubljena sam u ovog tipa i on je najbolji momak s kojim sam ikada bio. Još sam ozlijeđen i nevjeran kada kaže da mi više nema romantičnih osjećaja koji me mogu brže od letalnog šprica. On me tekstova jednom i onda uglavnom provjeriti kako to učiniti s trudnoćom, on to podržava, ali to nije fer za mene, on me tekstovi kao što samo želim tugovati s boli i nemaju stresa za trudnoću, bio sam uzrujan i Trebao sam sebi pomoći, Ahmed bi mogao pomoći u rješavanju bračnih problema, vratiti prekršene odnose i tako dalje. Osjećao sam se da bih trebao pokušati. Kontaktirala sam ga i on mi je rekao što sam učinio, a on me je špijunirao. 28 sati kasnije, moj dečko je došao k meni i ispričao se zbog svojih pogrešaka i nikad više. Od tada, sve se vratilo u normalu. Ja i moj dečko sretno su zajedno. Sve zahvaljujući dr. Ahmedu. Kako je mjesto za rješavanje brakova / odnosa, želite li biti sigurni da je vaš suprug vjeran vama? E-pošta: Ahmedutimate@gmail.com Nazovite / što je to: app +2348160153829 spremite svoj razgradni stan Predloži ga Kontaktirajte ga. Neće vas razočarati.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi