Capsule wardrobe! Šta? Kako?

"Capsule wardrobe" sa vremenom dobija sve više popularnosti, ali ipak mnogi ne znaju ni šta je to.
Naziv capsule wardrobe odnosi se na malu kolekciju odjece, koja obuhvata sve neutralne i klasične odjevne predmete. Tačan broj odjevnih predmeta nije određen ali mnogi izvori tvrde da je to oko 30 komada. U to su naravno uračunati i asesoari.
Ludo zar ne?

Svi imamo prepune ormare i garderobere odjeće koju ne nosimo i svi želimo još. Često osjetim neki pritisak kad pogledam svu odjeću koju ne nosim i shvatim koliko je novca bačeno. Tako da ova ideja i ima malo smisla. Ona ide uz ruku sa minimalizmom koji je takođe skoro doživio procvat u stranim zemljama.

A jedna činjenica stoji a to je da bi naši životi bili bolji bez gomila i gomila nepotrebnih stvari koje samo smetaju, ako ništa drugo bili bi uredniji.

Dakle, poenta je da pojedinac ima samo one neophodne stvari koje su u neutralnim bojama zbog lakšeg kombinovanja.

Napravila sam i listu od 30 odjevnih predmeta koje bi ja izabrala kada bi bila prisiljena na ovo. (Inače se sama nikada ne bi odlučila za ovo jer previše volim odjeću)
-tri para hlača (crne, plave i bijele)
-tri majice kratki rukav (crna, bijela i siva)
-jedna suknja(crna)
-jedna haljija(crna)
-jedan teksas šorc
-jedan kardigan
-tri dzempera
-dvije majice dugi rukav (bež i siva)
-kožna jakna (crna)
-starke
-čizme preko koljena
-sandale
-zimska jakna 
-kaput
-kanađanke ili eventualno neke dobre zimske cipele
-šal
-vunena kapa
-torba na rame (veća)
-crossbody torba (manja)
-ruksak
-naočare za sunce
-sat
-kupaći kostim

Mislim da bi sa ovim definitivno preživjela ali nije to za mene ali za mnoge jeste. 
Jedna stvar je sigurna a to je da bi pakovanje za putovanja bilo lakše nego ikada.

Primjedbe

  1. Jako mi se sviđa ovaj post. Lista nam se pomalo razlikuje, ali bih vjerojatno uspjela preživjeti sa 30 stvari, ali ono što si ti rekla, nije to baš za mene. Zakon post!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr - novi post

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajme, nikad nista slicno nisam citala! Veoma interesantan i originalan post! Jako mi se dopada tvoja lista, moja bi bila gotovo identicna! Izgleda da imamo slican ukus! Odlican post, zapratila sam te, jako mi se dopada tvoj blog!

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post. Ovao nešto prvi puta čitam i čujem za ovo i oduševljena sam. Inače sam ja osoba koja minimalno dva puta godišnje stvari odvaja koje poklanjam nekome i stvari koje ostavljam sebi, tako da u suštini i nemam previše odjeće, ali opet nikada dosta ❤️❤️❤️

    Pratim te: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. 😘 I ja često razvrstavam odjeću ali opet na kraju je ima previše, ipak mi bude teško pozdraviti se sa voljenom garderobom.

      Izbriši
  4. Predivan post! Prvi put čujem za ovo i veoma je interesantno. Mislim da bih mogla živeti sa 30 komada odeće ali znam sebe i znam i da pored tih stvari ne bih imala šta da obučem... :D Zapratila sam te, ako želiš uzvrati ♥
    www.marized.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Obozavam ovo. Pomaze u bespotrebnom trosenju novca na gomilanje garderobe. :)

    Kathy's delight

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da to je definitivno pozitivna strana ovog koncepta. 😘

      Izbriši
  6. prvi put sam cula za ovo i cini se jako zanimljivo i ekonomicno

    prvi put sam na tvom blogu, odlican je, zapratila sam te

    MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
  7. Bas zanimljiv post draga :) zapratila sam te <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Nice pic! Thank you for your comment on my Blog Mister J.W.!
    I love to follow you back on GFC.
    Pamela

    OdgovoriIzbriši
  9. Hello, this is nice. Now, I am following you via GFC. Have a nice day. Best regards Jana from Magische Farbwelt

    OdgovoriIzbriši
  10. Interesting, I never heard "Capsule Wardrobe" before.
    But nicely explained.
    I am following you, like to follow me back?
    My blog is about Indian dresses.
    https://fashionista2020.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Wonderful blog! I really like text and pictures :)
    You inspire! In the blog I can fall in love :)
    I have a question if you agree to
    Follow for follow on ghc?
    I like to be in touch with interesting blogs :)
    kisses from Poland :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Great post dear ! I love your blog ♥
    If you want check out my blog . I write about fashion,beauty and lifestyle .Maybe we can follow each other and be great blogger friends.

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  13. Jako lep post, draga. Prvi put čujem za ovakvu odeću, hehe, drago mi je da sam naučila nešto o ovome.
    Zapratila sam te, bilo bi mi drago da uzvratiš.

    laAdda | Q&A - postavljajte pitanja

    OdgovoriIzbriši
  14. Veoma interesantan blog, super post. Drago mi je da ti se svijda moj blog. Pracenje uzvraceno :)

    https://alexandarstanisavljevic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  15. Amazing post!!!

    Would you like if we were to follow each other ? I would be happy . this is my link https://bysinkj.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Baš, baš zanimljiv post, odličan blog draga! :D

    http://kreativanblog.blogspot.hr/2017/08/back-to-school-with-romwe.html

    OdgovoriIzbriši
  17. Awesome !
    I invite you to visit my blog dear
    Have a great day

    OdgovoriIzbriši
  18. Odličan post! Ja iskreno ne bi uspijela izabrat 30 komada odjeće. Imam ih 69653865036530 haha. Al sve u svemu odlična ideja i svaka čast!


    zapratila sam te
    https://teenorchild.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  19. Great Post dear! I really love clothes too haha ^^ Especially t-shirt.
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdgovoriIzbriši
  20. Great post! Love your blog :)
    I follow you, please follow me back ♥


    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  21. I never heard about "Capsule Wardrobe" it seems very interesting,But i am sure my list is more than 30.
    Great post.
    I am following you, Kindly follow me https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdgovoriIzbriši
  22. Divan post, odlična ideja za isti :)
    P.S. Uzvratila sam follow, pozz :)
    Magicni svet lepote

    OdgovoriIzbriši
  23. Wow, I love this post. Your photos are so amazing!
    jeggings online India

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi