Modni autoriteti

Dugo sam tražila inspiraciju za današnji post, i nisam ju baš nasla. Posmatrala sam svoje omiljene modne autoritete i pomislila zašto ih ne bih podjelila sa vama.

Po mom shvatanju modni autoriteti su osobe koje postavljaju trendove, koji imaju unikatan sopstveni stil i kojima se mnogi okreću u potrazi za inspiracijom.

Danas ću da pišem o tri djevojke u čijim odjevnim kombinacijama vidim izvor inspiracije za svoje kombinacije. Vjerujem da svako od nas ima drugačije favorite kao što svako ima drugačiji stil odjevanja.


Prvi modni autoritet je za mene Lydia Elise Millen. Trenutno joj je glavni fokus na YouTube-u, ali je svoju modnu karijeru započela na blogu, na kom više nije često aktivna. Vjerujem da je njen garderober san mnogih djevojaka jer je ispunjen mnogim brendovima kao sto su: Givenchy, Mulberry, Bvlgari, Louis Vuitton, Chloé i slično.



Sledeći modni autoritet je Posh Spice tj. Victoria Beckham. Osim što je u braku sa Davidom i što bivši član grupe Spice Girls ona je i modni dizajner. Njen stil je  vanvremenski i klasičan, ukratko Posh.


Sledeća je djevojka koju sam skoro otkrila na Pinterest-u. Zove se Helena Glazer i vodi blog pod nazivom Brooklyn Blonde. Kada sam u potrazi za inspiracijom često svratim do njenog bloga i zbog toga sam ju dodala na ovu listu.



Postoji mnogo inspirativnih osoba u svijetu mode, međutim ove tri su moji trenutni favoriti.
Koji su vaši modni autoriteti?
        xoxo


Primjedbe

  1. Odlican post! Victoria Beckham uvijek ima odlicne outfite! Obozavam blogove Le Happy, Sincelery Jules, Song of Style.

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Od ove tri osobe znala sam samo za Victoriu Beckham, čiji stil je zakon. Definitivno ću pogledati ostale dvije na Pinterestu ili Tumblr-u. ♥

    cloudines.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potraži ih, vjerujem da nećes biti razočarana. 😘

      Izbriši
  3. Ja pratim svetsku modn svenu i sve persone su mi itekako poznate! Veoma dobra selekcija, oni/e zaista jesu modne ikone! Jako mi se dopada tema za post, fenomenalno osmisljen!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post draga i jako mi se sviđa tvoj blog, mislim da zaslužuješ više pratitelja! Ja nemam nekou posebnu osobu koja je moj modni idol, no volim Zoranu i Kelsey Simone (ona je YouTuberka) ♥

    Zapratila sam te!

    kreativanblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Iskreno, nemam modne autoritete, imam neki svoj stil, ali moram priznati da su ove devojke zaista lepo obučene :D Ono što mi je, na primer,kod njih uvek bilo interesantno je i koliko one utiču na druge devojke i njihov stil. :)

    Hej ja sam tvoj 50. folover, pa čestitam! ♥

    milicaimp.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja smatram da se u potrazi za sopstvenim stilom uvijek trebamo inspirisati ljudima oko sebe.
      Hvala ti. 😘

      Izbriši
  6. Odličan post draga!!Mnogo mi se sviđa tvoj blog!
    Zapratila sam te, bilo bi mi drago kada bi uzvratila!

    morskasirenaa.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Od ovih cura čula sam jedino za Victoriu, a ona je definitivno modna ikona. Jako mi je drago što si podijelila ove cure s nama. Genijalan post!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr - novi post

    OdgovoriIzbriši
  8. Veoma kreativan post, bas mi se dopao :) Sudeci po tvom izboru licnosti, verujem da imas divan stil. Ja, iskreno, nikada nisam razmisljala o tome ko bi bio moj modni autoritet, tako da ne mogu ti odgovoriti na to pitanje ali sudeci po slikama iz ovog posta, verujem da bi mi se dopadao stil svih ovih devojaka, tako da moguce da i nas dve imamo slican ukus za modu :D Ceo blog ti je divan, zaista <3

    P.S. Imas novog citaoca :) <3

    neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Super ideja. Baš mi je drago da si podijelila ovaj post sa nama jer i ja uživam u ovakvim posovima. Uvijek me nekako dodatno inspirišu.
    Želim ti lijep dan, draga!

    OdgovoriIzbriši
  10. follow for follow?
    https://oazalepote.blogspot.rs/
    ja sam tebe vec zapratila :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Great photos and beautiful clothes.
    I'm already following your blog via GFC, could you follow mine too?

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    OdgovoriIzbriši
  12. Originalan post!
    Ja sam oduvek trazila nekoga ko bi mi bio uzor na taj nacin i jedino je u Zorana jer je ona slobodna u oblacenju i kombinuje sve sto ja nikada nisam mislila da je moguce. :)

    Novi post: https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    OdgovoriIzbriši
  13. Wow, wonderful post, love it! :)
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Vrlo zanimljiv post :) Ja osobno nemam modne autoritete, zapravo nisam o tome nikada ni razmišljala, pohvaljujem tvoj izbor, posebno mi je zanimljiva Lydia ;)

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, meni je Lydia možda čak i najbolja od gore navedenih. 😘

      Izbriši
  15. Victoria je oduvek bila modna ikona i žena koja zna da se obuče jer prosto ima stila. Inače, odlična ideja za post. :)

    The Fashion Spell | YouTube

    OdgovoriIzbriši
  16. Sjajan post, jako mi se dopada. :)

    http://mojsminkeraj1.blogspot.rs/2017/08/faux-leather-organizer-wristlet-wallet.html

    OdgovoriIzbriši
  17. Ja nemam konkretno modnog autoriteta nego više kombinacije od nekih koje mi se sviđaju samo.
    Tvoj sam novi član, ako želiš možeš uzvratiti.
    http://lillysecret.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  18. Uh, moram da priznam da ne pratim i da me to ne interesuje preterano, ali ove devojke odlično izgledaju. :)

    Kathy's delight

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam inače veliki pristalica mode, i volim da pratim osobe koje takođe vole modu i koji su čak postali i poznati zbog svog stila odjevanja kojinje sličan mom. Inspirišu me, tako da su od pomoći u onim danima kada pored punog garderobera ja nemam šta da obučem.

      Izbriši
  19. Gorgeous selection. xoxo Cris
    Last post: https://photosbycris.blogspot.com.au/2017/09/rosegal-wishlist.html

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi