Šta se nalazi u mojoj torbi?

Ovaj tip posta je vrlo popularan, ali meni se mnogo sviđa pa sam odlučila i ja da pišem o tome šta svakodnevno nosim sa sobom.
Naravno unutrašnjost moje torbe nije uvijek ista, kada počnu predavanja ovu manju ću zamjeniti za veću i biće u njoj mnogo više smeća.
Često "pretrpam" torbu ali šta bi' kada mi sve zatreba kad tad. Ovoj trenutno fale maramice i žvake ali dodaću ih prvom prilikom.

Prvo u mojoj torbi je novčanik, više volim ove manje, obične. Simpatičniji su a i zauzimaju manje prostora.
Olovka i "notes".  Volim da pišem, zato volim da ovo imam uz sebe. Ako se nekada sjetim neke ideje za blog ili ako čujem neku zanimljivu rečenicu ili citat volim da zapišem to. A često u isti notes pišem i obaveze i "to do" liste za taj dan.

Zatim labelo i krema za ruke bez kojih ne mogu da živim pogotovo u hladnijem periodu.

Parfem. Ovo je mali roll-on iz Avona. Sviđa mi se miris iako nije najbolji. A i pakovanje je idealno za torbu.

I poslednje naočare za sunce bez kojih ljeti ne napuštam kuću. Zapravo ne samo ljeti već i zimi jer mi sunce stvarno smeta.

xoxo 

Primjedbe

  1. Super ideja za post! Sviđa mi se tvoja torba i odlične stvarčice! Odličan post!


    novi post
    https://teenorchild.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post!Fotografije su prelepe. <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan post, a fotkice su vrh!
    I ja obožavam ovu Avon kremu za ruke!
    Imaš jako lijep blog. Zapratila sam te pa ako želi uzvrati.
    Želim ti lijep dan, draga!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, i meni je krema super. Uzvratila sam praćenje. 😘

      Izbriši
  4. Torbica je predivna. Mala, a opet sve stane u nju. Inače ja volim čitati ovakve postove i gledati videe tako da što više takvih to bolje. Fotke i post su ti vrhunski!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr - novi post

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, i ja volim čitati ovakve postove, baš zato sam se i odlučila da pišem o ovoj temi. 😘

      Izbriši
  5. Predivan post ♥ Fotografije su fantastične :)

    cloudines.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Veoma interesantan post, draga moja! Moram reci da sam ovom torbom odusevljena, zaista mi se jako dopada! Inace i sama imam dosta slican sadrzaj u svojoj torbi.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  7. Great items and beautiful bag!
    Have a lovely weekend :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    OdgovoriIzbriši
  8. Great post! And fantastic bag :)

    I hope that you visit my blog and maybe stay for longer!
    www.spiked-soul.pl

    Like Spiked Soul on FACEBOOK


    Kisses
    Elwira Charmuszko

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivan post draga :) bas mi se dopada <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Sjajan sadržaj torbe. :)
    Uzvratila praćenje.
    http://mojsminkeraj1.blogspot.rs/2017/08/moj-sminkeraj-noviteti-3.html

    OdgovoriIzbriši
  11. Torbica je preslatka! I ja imam uvijek sunčane naočale, ne mogu bez njih jer onda mi se rade one odvratne bore oko očiju hahaha.

    felizhanna.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  12. nice blog =)
    follow for follow?
    http://lacolorfulpassion.blogspot.de/

    OdgovoriIzbriši
  13. Your bag is super cute!!!

    https://justohana.blogspot.com.es

    OdgovoriIzbriši
  14. Divan post! Volim gledati što ljudi nose u torbama haha, oduvijek mi je to bilo zanimljivo. Dopada mi se notes, a labelo i sama uvijek imam sa sobom :)
    Sve pohvale za ovako lijepe slike!
    Želiš li da se međusobno zapratimo ?
    Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Post je fenomenalan. Veoma mi se dopada... ljubac

    Hvala na poseti i divnom komentaru. Uzvratila sam pracenje (#41) <3

    https://style-ladies.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  16. Predivne slike, super post.

    Drago mi je da ti se svijda moj post :)

    https://alexandarstanisavljevic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  17. ¡Hello!
    I love the post hehe, I just follow your blog, you hold mine?

    A hug :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Grat set! I love that! <3 I follow you. Please you can follow me back! Check out my blog ;)
    NATALIEFASHION97

    OdgovoriIzbriši
  19. What an intersting post, I usually wear my phone, my keys and my wallet, that's much everything haha.
    Petons

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you. My phone usually stays in my pocket, even when I carry a bag, hahahha.

      Izbriši
  20. Uzvraćam praćenje. :D Sadržaj moje torbe takođe varira zavisno od toga kuda idem. :)

    http://www.couture-case.com

    OdgovoriIzbriši
  21. Love this ♥



    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdgovoriIzbriši
  22. Your bag is so pretty, wish I was as organised! Following you on GFC :D xx

    elizabeth ♡ ”Ice Cream” whispers Clara
    (lets follow each other on bloglovin or instagram)

    OdgovoriIzbriši
  23. Hi, you!
    Thank you for your comment on my blog https://mister-jw.blogspot.de/
    I am now following you and you're invited to follow me back.
    Love, Pamela

    OdgovoriIzbriši
  24. Divan post, drago mi je da si ga uradila. I ja nosim većinu ovih stvari. Super ti je novo ime bloga :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi