Ziaja BB Krema Recenzija

Skoro sam prvi put čula za ovog proizvođača i željela sam da probam nešto. Bila mi je potrebna bb krema pa sam shvatila da je to idealna prilika.
U radnji su bile dvije nijanse, ja sam naravno uzela najsvjetliju "light tone".
Proizvod je sadržan u bijeloj tubi što i nije idealno jer to znači lak pristup bakterijama. Dobijamo 50ml po vrlo pristupačnoj cijeni.
Miris je postojan ali je meni prijatan i nakon nekog vremena se i ne osjeti na licu.
"Krema" je vrlo rijetka a pokrivna moć joj i nije jača strana. Ne savjetujem nanošenje četkicom baš iz tog razloga. A s obzirom na tu gustinu onda i spužvica upija mnogo više proizvoda nego inače. Meni je najlakše bilo nanositi prstima. Prvi sloj je bio skoro nepostojan. BB krema treba da bude lakša od pudera ali da ujednači ten, ovde to iz prve nije slučaj. Morala sam da nanesem drugi sloj nakon što se prvio osušio da bi nešto postigla, i uz to sam morala koristiti više pudera u kamenu za setovanje. Na kraju moje lice nije izgledalo nimalo prirodno. I naravno na taj način se i troši više prozvoda što pored toga što ne izgleda dobro, nije ni isplativo.
Tako da ju ne bi kupila ponovo i ne bi ju ni preporučila.

Primjedbe

  1. Dobar dan
    Pročitajte moju svjedočanstvo! Vraćam se poslije raspada.
    Moj dvogodišnji dječak samo se razbio sa mnom i trudna sam 28 tjedana. Plakao sam za spavanje većinu noći i čini se da se ne koncentriraju tijekom predavanja, ponekad ostajem budan gotovo cijelu noć razmišljajući o tome i ponovno počnu plakati. Zato sam završio bez energije za svoje sljedeće lekcije, moja prisutnost je pala i uvijek sam na istom mjestu i na vrijeme. Općenito je vrlo suosjećajan, završio je jer je rekao da se puno bavimo i da se ne pridružujemo. Imali smo pravo razgovarati puno tijekom trudnoće. Nakon raspada nastavio sam zvoniti i razgovarati s njim o tome kako bih se promijenio. Zaljubljena sam u ovog tipa i on je najbolji momak s kojim sam ikada bio. Još sam ozlijeđen i nevjeran kada kaže da mi više nema romantičnih osjećaja koji me mogu brže od letalnog šprica. On me tekstova jednom i onda uglavnom provjeriti kako to učiniti s trudnoćom, on to podržava, ali to nije fer za mene, on me tekstovi kao što samo želim tugovati s boli i nemaju stresa za trudnoću, bio sam uzrujan i Trebao sam sebi pomoći, Ahmed bi mogao pomoći u rješavanju bračnih problema, vratiti prekršene odnose i tako dalje. Osjećao sam se da bih trebao pokušati. Kontaktirala sam ga i on mi je rekao što sam učinio, a on me je špijunirao. 28 sati kasnije, moj dečko je došao k meni i ispričao se zbog svojih pogrešaka i nikad više. Od tada, sve se vratilo u normalu. Ja i moj dečko sretno su zajedno. Sve zahvaljujući dr. Ahmedu. Kako je mjesto za rješavanje brakova / odnosa, želite li biti sigurni da je vaš suprug vjeran vama? E-pošta: Ahmedutimate@gmail.com Nazovite / što je to: app +2348160153829 spremite svoj razgradni stan Predloži ga Kontaktirajte ga. Neće vas razočarati.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična recenzija! Ziaja ima super proizvode!
    Pratim te.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi