Maybelline Fit Me Matte+Poreless Recenzija


I za danas opet jedna recenzija, ovaj put je upitanju Maybelline tečni puder.
Ako već duže vrijeme čitate moje postove onda možda znate da ja imam normalan tip kože i imajte to u vidu kada je upitanju ova recenzija. Jer naravno ono što ne odgovara meni, vama možda hoće i obratno. Ovaj puder i jeste namjenjen za normalnu i masnu kožu lica, Proizvođač garantuje mat završnicu i popunjavanje pora. Na našem tržištu dostupno je šest nijansi od kojih je moja najsvjetlija u boji Porcelan 110.Prozvod je smješten u tubi, i dobije se 30ml prozvoda. Cijena mu je negdje oko 15KM a ja sam svoj platila oko 11KM na sniženju u dm-u.

Puder je dosta rijedak i nema veliku pokrivnu moć, te neke veće nesavršenosti ne može sakriti, ali uz dobar korektor sve to ne izgleda loše. Takođe nije oksidirao što je vrlo bitno. Nanosila sam ga nakon dobre hidratantne kreme četkicom a blendala spužvicom.
Na mom licu koje se inače ne sija je izgledao mat, a neku veliku promjenu kada su upitanju pore i nisam primjetila. Velika mana mu je trajnost, čak ni sa bazom nije trajao čitav dan, već svega nekoliko sati. Druga mana mu je velika koncentracija alkohola koji je sklon isušivanju lica. I kod mene se to ispoljilo. Naglašavao je određene suve dijelove moga lica sa kojima inače nemam problema, razdvajao se i sve u svemu loše izgledao. Te ga ja neću ponovo kupiti.

Ako imate masnu kožu i ne plaši vas količina alkohola sadržana u ovom puderu probajte ga, ali meni lično nije odgovarao i smatram da drogerija nudi mnogo boljih po sličnoj cijeni. I sama sam se već bacila na testiranje novog koji meni mnogo bolje odgovara te očekujte recenziju.

Da li ste vi probali ovaj puder i šta mislite o njemu? I koji su vaši omiljeni drogerijski puderi?

xoxo

Primjedbe

  1. I really like this foundation dear. :)

    xx
    www.trendsandfashionblog.pt

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam isprobala ovaj puder, ali zaista imam želju da isprobam. Čula sam kako dobre, tako i negativne kritike vezano za ovaj proizvod. Ali trenutno imam u planu da isprobam jedan drugi puder. U svakom slučaju, odlična recenzija ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala što si skrenula pažnju na visok sadržaj alkohola u ovom proizvodu, bolje mi je da ga ne isprobavam jer mi neće odgovarati. :)


    http://www.couture-case.com

    OdgovoriIzbriši
  4. I've heard a lot about this
    foundation :D maybe i'll try it!
    i'm following you now hope you can follow me back!!

    kisses
    http://lalabetterdayz.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši
  5. Čini mi se da sam ja jedina osoba koaj nije isprobala ovaj puder haha, mislim da su mišljenja baš podijeljena, nekima je fantastičan, nekima se ne dopada, ja bih ga svakako voljela isprobati. Odlična recenzija

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
  6. I've heard a lot about this foundation and I think I'll try it out. I'm worried about the shades, though because I'm very yellow.

    OdgovoriIzbriši
  7. I must try it. xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com.au/2018/04/discover-duranbah-beach.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Nisam probala ovaj puder a kako mi se čini ni neću, pronašla sam svoj perfect match! :D Pisala sam o mom savršenom puderu u zadnjem postu, ako te zanima zaviri :)

    Novi post

    OdgovoriIzbriši
  9. Probala sam ovaj puder i super je. Danas sam ga kupila ponovo *_* <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  10. Maybelline ima zaista odlicne proizvode. Nikada me nisu iznevjerili. Nisam koristila ovaj puder ali ne sumnjam u tvoje rijeci tako da cu ga vjerovatno kupiti uskoro.
    P.S. Novi sam clan tvog bloga. Ako zelis uzvrati. ❤
    Xoxo

    leylland.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. I really like this foundation and it is my favorite :)

    https://www.beautybygizzy.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Bas mi je zao sto ti nije odgovarao :( meni se jako dopada i koristim ga mesecima <3

    OdgovoriIzbriši

  13. Great post dear, i love your blog. :)
    I followed you, if you want follow back. :)♥
    Designer custom hats

    OdgovoriIzbriši
  14. Koristila sam do nedavno ovaj puder i odgovarao mi je, ali u poslednje vreme su pocele bubuljice da mi se pojavljuju nakon njega i prestala sam da ga koristim... :) Ali sve u svemu nije los, ali nije ni sjajan... ^_^

    Nova sam, ako zelis zaprati i uzvraticu :)

    Novi post
    https://sassyprimadonna.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  15. koristila sam taj puder i ok je!
    nadam se da ce ti se dopasti moj post :)
    https://highheelpoodl.blogspot.rs/2018/04/i-let-my-ig-followers-make-decisions.html

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi