Cameleo Anti Damage Kreatin Maska Za Kosu Recenzija

I danas opet jedna recenzija na mom blogu. Ovaj put je upitanju maska za kosu. Za kupovinu iste odlučila sam se zbog nekoliko recenzija koje sam pročitala i danas ću sa vama podijeliti svoje mišljenje.
Prije svega želim samo da kažem, da kada su upitanju ovakvi proizvdi nikada ne trebate imati prevelika očekivanja. Jedini lijek za oštećenu kosu su makaze, i ne postoji ta maska ili to ljepilo koje će da spoji ispucale vrhove. Naravno to ne znači da ovakvi proizvodi nemaju nikakvu svrhu. Oni mogu da poprave izgled kose, da joj pruže dodatnu njegu i hidrataciju i sve ono što joj prija ali ju ne mogu obnoviti. 



Ova maska je obogaćena kreatinom i može se naći u CM-u, i cijena joj je 6.75KM i za tu cijenu dobija se 200ml. Namjenjena je za suvu i oštećenu kosu.  Nanosi se na mokru i čistu kosu, te ostavlja da djeluje od 1 do 3 min. I koristi se dva puta sedmično.

Ima prijatan miris, odgovara preparatu za kosu. Kod mene se nije zadržavao u kosi nakon pranja ali to može biti i iz razloga sto sam ja osoba koja koristi više proizvoda za kosu te ti mirisi drugih proizvoda preovladavaju. 
Ambalaža je sasvim ok, plastična, kompaktna, crno-bijelo izdanje i to je to što bih rekla za ambalažu.

Kada je upitanju moja kosa, ja spadam u onu većinu koju muči masno tjeme i suvi vrhovi. Pored toga je veoma ispucala od redovne upotrebe pegle. Koristila sam ovu masku više puta, mogu čak i reći da sam vidjela i neku razliku čak i nakon prvog koristenja. Znatno je mekša, te ima nekog sjaja i punoće zbog koje izgleda zdravije, Naravno kosa je i dalje oštećena i za to se vezuje rečenica sa početka ovog posta. Ali smatram da je maska za kosu stvarno "lijep" proizvod koji se treba naći u rutini njege kose kod mnogih djevojaka. Takođe smatram da je ovo dobra maska i mogu ju preporučiti svima koji svojoj kosi žele pružiti dodatnu njegu.



To je sve za današnji post, recite mi šta mislite o njemu i o ovoj masci u komentarima.
Do sledećeg posta...Ljubim vas. 

Primjedbe

  1. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicna recenzija! Fotografije su prelepe. <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantatična recenzija draga! Takođe smatram da veoma oštećenoj kosi mogu pomoći samo makaze. Maska može samo malo da je ulepša. Nisam do sada videla kod mene ovu masku, a ni brend. Ali ako budem bila u prilici da kupim ovu masku, svakako ću to učiniti jer daluje baaš dobro. :)

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaoo ovo meni treba. Koliko mi je samo drago što sam našla tvoj post, i saznala za ovo čudo. Mnogo mi se sviđa ova maska, i svakako ću je isprobati.
    Hvala ti puno na preporuci. :)

    Visit my blog, Amaterska Umjetnost
    Instagram

    OdgovoriIzbriši
  5. Mnogo mi se dopada ova maska za kosu. Vjerujem da ću je kupiti i da ću isprobati kako meni pomaže ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  6. Post je odličan, odnosno recenzija, oduševljena sam fotografijama, stvarno svaka čast. Moram priznati da se slažem s tobom oko toga da ijedna maska ne može pomoći kod full oštećene kose, više je za one sa manje oštećenm kosom, ili za eventualno spriječavanje štetnosti kose, maska mi se čini zapravo dobrom :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlična recenzija, moram da potrazim ovu masku i kod nas, do sada je nisam vidjala ♥

    www.janalukic.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Prelep post draga, uzvrati praćenje! ������

    OdgovoriIzbriši
  9. nisam cula za ovo morau da isprobam :)

    moj novi post je na blogu
    https://highheelpoodl.blogspot.com/2018/06/pastel-pink-skirt.html
    ako nisi molim te pogledaj moj novi video
    https://www.youtube.com/watch?v=gHrOaUoM8J0&feature=youtu.be

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican post... Ja od maski koristim samo kokosovo ulje i prezadovoljna sam, kosa mi je zdrava i kraje mi ne cvetaju kao sto su pre, cula sam da je i ulje aloe vere jako dobro za ostenu kosu, pa tako da eto vredi probati :))

    Novi post
    https://sassyprimadonna.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. I love hair masks This one sounds amazing Thanks for the review xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2018/03/fashion-in-marina-mirage.html

    OdgovoriIzbriši
  12. Nikad nisam koristila maske za kosu i regeneratore, ali mogla bih da isprobam ovu, hvala na preporuci. :)


    http://www.couture-case.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi