Ebelin četka za čišćenje lica


Svi smo čuli za Clarisonic i za njegovu reformu u svijetu njege kože. Njegova visoka cijena je mene navela da se bacim u potragu za njegovom zamjenom. 
Ja lično vjerujem u četke za čišćenje, vjerujem da bilo kakvo pomagalo obavlja posao bolje od prstiju.
Danas vam pišem o Ebelin gumenoj četki za piling i masažu lica. Za piling mi ne odgovara, za masažu da a za cjelokupno čišćenje lica je odlična. Smatram da je za piling previše nježna i radije koristim neke odvojene pilinge, ali ako imate osjetljivu kožu i ako su vam klasični pilinzi pregrubi, možete probati i sa četkicom. 

Četkicu možete naći u Dm radnjama, po cijeni od 2,95KM. Dostupna je u dvije boje, mint zelena i roze. Na poleđini ima držač, koji omogućava lakše rukovanje i to da vam ne klizi iz ruke prilikom pranja. Zahvaljujući tom držaču, četkicu možete zalijepiti za mnogobrojne površine. Meni se jedno nije htjela zalijepiti za zid, ali drvo, stalklo, pločice pa čak i glatki karton joj nisu bili problem. Takođe oblik suze je veoma praktičan, i lako dopire do svih dijelova vašeg lica.




Ja ju koristim tako što prvo nakvasim lice, zatim na nju nansem svoj gel za čišćenje lica te lakim pokretima ruke kružim po licu, sve dok gel ne zapjeni i dok ne osjetim da mi je lice dovoljno čisto i spremno za ispiranje. Nakon upotrebe ju isperem vodom i ostavim da se osuši. Koristim ju samo naveče, jer samo naveče perem detaljno lice, ujutro ne koristim nikakve dodatne preparate osim vode. 
  
Ovu četku možete koristiti i za pranje vaših kistova i četkica za šminkanje, tako što ćete ju zalijepiti za labavo, uz blagi šampon ili sredstvo za pranje kistova pod mlazom vode uklonite ostatke šminke. Ja je u tu svrhu nisam koristila ali vjerujem da bi i tu bolje obavila posao od samih ruku.




Ako nemate četkicu u vašoj rutini njege kože, predlažem da ju nabavite, osjetićete razliku pogotovo ako patite od nečistoća i akni. Ja svoju rado koristim i želim da probam i ebelinovu klasičnu četkicu za čišćenje lica ali nikako da ju ulovim u radnji. 

Da li ste vi probali nešto slično?

Do sledećeg posta...
xoxo

Primjedbe

  1. Odgovori
    1. I use it for my face, but I'll have to try that too. :)

      Izbriši
  2. Bas cesto gledam ove cetkice, ali i pored niske cene uvek ih preskacem, a bas mi treba nesto sto temeljno cisti lice, dugo vremena koristim ebelin konjac sundjer i zadovoljna sam.

    http://xbeautyplace.blogspot.com/2018/08/makeup-revolution-division-paleta-senki.html?m=1 💋🐞💄

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, mislim da se nećeš pokajati. Sigurno bolje obavlja posao čišćenja od prstiju a uz to je i povoljna. :)

      Izbriši
  3. Zanimljivo :) www.ajlin20.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. This product is very practical, I want to buy one too. Have a great day!

    Blog Paisagem de Janela
    www.paisagemdejanela.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam ovakvu četku, ali iz avona i koristila sam je za lice, nekad za čišćenje četkica, ali malih i bila mi je sasvim solidna. Super recenzija

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. Vjerujem da je dobro imati nešto slično, prsti su ipak previše nježni za za dubinsko čišćenje. :)

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi