Bourjois Healthy Mix Recenzija


Danas vam pišem o drogerijskom puderu koji je možda i najhvaljeniji na našim prostorima. Iskreno, sve te pozitivne recenzije jesu i razlog moje kupovine.
Dugo sam bila u potrazi za dobrim puderom, i od svih koje sam do sada probala ovaj je trenutno na prvom mjestu. Upitanju je Bourjois Healthy Mix tečni puder. 
Ja imam malo suvlji tip kože i nekako imam osjećaj da ne tržištu ima više ponude za masnokožce. Mat izgled lica bio je pre nekog vremena veoma popularan, ali svi ti mat puderi meni su isušivali lice i izgledalo je samo cakey.

Pakovanje je veoma privlačno, staklena, četvrtasta bočica sa crvenim poklopcom.

Ima pumpicu, što je po meni idealno za pudere. Zbog samog doziranja ali i iz higijenskih razloga.
Dobijamo 30ml proizvoda ali to je karakteristično za većinu pudera. Dostupan je u 9 nijansi ali kao što je slučaj sa svim, kod nas nisu sve u prodaji. Cijena mu je negdje oko 28KM ali često bude snižen i u CM-u i u DM-u. 

Moj je u nijanis 52 Vanilla, oksidria možda mrvicu i podton je žut. I nijansa mi se dopada, pošto imam svjetliji ten, svi svjetliji puderi su činili da izgledam kao duh ali sa ovim to nije slučaj.
Hidrira kožu, ne isušuje je ali opet ne izgleda masno, uz dobro setovanje mi ne prosija a traje čitav dan i što je veoma bitno postepeno nestaje sa lica tj. skida se.
Pokrivna moć mu je srednja, lijepo ujednači ten, ali ne prekrije veće nesavršenosti.
Ima blag miris koji se ne osjeća tokom dana, samo tokom nanošenja i nije nimalo iritantan.
Koristim dvije pumpice za čitavo lice i nanosim ga četkicom.



Po meni idealan puder za svaki dan koji nije komedogen a ni težak na lici. A uz bolji koretor i dobro setovanje može poslužiti i za neku noćnu varijantu. 
Da li ste vi probali ovaj puder i imate li možda sličnih varijanti?
xoxo

Primjedbe

  1. I want try this brand, because I had any products. :)

    Somethingbykate

    OdgovoriIzbriši
  2. Iskreno nisam ga koristila, vecinom preferiram samo Essensove, ali sto da ne, mogu probati. :)

    https://aandymm.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. I've never had this foundation. I wanted to try it, but the lightest shade is still too dark for me :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Htjela sam kupiti ovaj puder, međutim uzela sam (nažalost) drugi za koji se ispostavilo da doslovno ima šljokice i da je za moj ten narandžast, ali eto čula sam mnogo pozitivnih kritika za ovaj, pa se nadam da ću ga nekad kupiti

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
  5. Merry Christmas and happy holidays!

    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Nice post! I didn't have any product from this company.
    https://ptaszkow.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. That powder is great! I really like it! Would you like to follow each other? If the answer is yes, please subscribe on my YouTube channel and left comment & I'll follow you back on your blog.
    Blog - http://www.exclusivebeautydiary.com/search/label/en
    YouTube – https://www.youtube.com/watch?v=YdX-b4gNzEE

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi