Mixa Hyalurogel Dnevna I Nocna Krema - Recenzija

Krema za lice i SPF su po mom mišljenju najbitniji proizvodi za njegu lica, uz njih vam je potrebna dobra umivalica i imate sasvim dobru rutinu njege. Naravno ja uz to koristim još gomilu drugih proizvoda ali kada bi morala da biram, 3 lako bi se odlučila.
Danas pišem o dnevnoj i noćnoj kremi koje već duže vrijeme koristim. U pitanju su Mixa kreme sa Hijaluronom i Glicerinom.
Kupila sam ih u setu, mogu se kupiti i pojedinačno i često znaju biti snižene.



Kremice se dobiju u kutiji zaštićenom folijom, dnevna u bijeloj, noćna u tamni plavoj. Sam proizvod je sadržan u staklenoj teglici sa bijelim zatvaračem, koji bi jedini mogao biti malo bolji, jer često ne zatvorim dobro proizvod iz prve. To je jedina mana koju ovaj proizvod ima. Staklena ambalaža izgleda veoma kvalitetno i sama teglica ima traku po kojoj znate da niko prije vas nije otvarao ovaj proizvod.

Obe kreme su u ambalažama od po 50ml a rok trajanja je 12 mjeseci nakon otvaranja. Namjenjene su osjetljivoj, dehidriranoj i umornoj koži.
Dnevna krema ima mnogo lakšu teksturu, lako se nanosi i koža ju odmah upija. Meni se odlično pokazala i kao podloga za šminku. Miris mi se najviše sviđa, bogat ali ne i previše napadan.

Noćna krema ima bogatiju teksturu i jači miris koji mi se takođe sviđa. Okarakterisana je kao maska za intenzivnu hidrataciju osjetljive, normalne i dehidrirane kože.
Obe se lijepo ponašaju sa ostalim proizvodima koje koristim za njegu, lijepo hidriraju kožu i ne izgledaju masno. Potrebna je veoma mala količina da biste prekrili i lice i vrat.

Ja malu prednost dajem dnevnoj odnosno "light" kremi, mnogo više ju koristim, to ne znači da je druga loša. Ako želite samo jednu uzmite dnevnu, odnosno "light" verziju ali nećete pogriješiti ni ako kupite obe









Koja je vaša omiljena krema za lice?
Do sledećeg posta....xoxo

Primjedbe

  1. They both sound like really stellar products to have on hand! Such a great post.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. wow, amazing post. Would you like to follow each other?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim da bi ovo bilo zanimljivo isprobati.

    https://aandymm.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  4. Definitivno se slažem sa tvojim uvodom. Krema za lice i spf su i meni nešto najvažnije, posebno kada to dvoje imam u jednom pakovanju 😉. Odlična recenzija. Nisam isprobala kreme ali mi djeluju kao nešto dobro 🥰🥰

    OdgovoriIzbriši
  5. I also love a face cream that also has some sun protection. I don't know this brand but it is very interesting.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi