Alverde Aqua Gel Za Umivanje

Na prvi pogleda jedna veoma obećavajuća umivalica ali na drugi baš i ne.
°Alverde Hydro Gel Za Pranje Lica - sa morskim algama za normalnu i mješovitu kožu.°
•Ova umivalica odlično čisti kožu, tu nemam zamjerki. Potrebna je mala količina, sporo se troši i lijepo pjeni u dodiru sa vodom. Nakon pranja lica, koža ostaje čista, ne zateže ali imate onaj osjećaj da koža 'škripi'.
•Sve je divno sa ovom umivalicom dok ju ne pomirišete u dok ne pogledate sastav. Na drugom mjestu je alkohol a od 'bitnih' sastojaka tu je parfem i linalool. Naravno pored tih kontraverznih prozivoda nalaze se zvjezdice koje ukazuju na to da su ti sastojci iz organskog uzgoja. 
Ja nisam ni farmaceut ni dermatolog ali alkohol je alkohol, on možda nakon prve upotrebe neće isušiti lice ali nakon duže upotrebe, koža vam sigurno neće biti zahvalna. Vjerujem da svi znaju da redoslijed na popisu sastojka ukazuje na količinu koja se može naći u proizvodu i ja lično u svojim proizvodima ne želim da vidim alkohol na drugom mjestu.
I bez pogleda na popis sastojaka jasno je da je proizvod pun alkohola, dok sam prala lice miris je bio toliko jak da me je gušio.
•Da sumiram; Ja ovaj proizvod neću ponovo kupiti i ne mogu ga nikom preporučiti. Ja sam napravila tu grešku da sam kupila proizvod pod uticajem svih pozitivnih recenzija bez da pogledam sastav i nadam se da i vi nećete isto. 😞😞😞

Primjedbe

Popularni postovi