Balea Kremasti Piling Za Lice Sa Mirisom Kajsije

Današnja tema jeste Balea piling za lice sa mirisom kajsije.

U pitanju je kremasti piling, sa veoma sitnim česticama, koje mene iz nekog razloga asociraju na pjesak. Jak je, dobro radi svoj posao ali ga ne bi preporučila osobama sa veoma osjetljivom kožom, takođe se ne preporučuje ni koži sa aknama i proširenim kapilarima.

Meni nije izazvao nikakvu lošu reakciju, čak naprotiv, veoma sam zadovoljna učinkom.
Koža mi nakon upotrebe bude čista, glatka i nema osjećaja zatezanja.

U sastavu nema parabena i sulfata, za one kojima je to bitna stavka.

75ml proizvoda sadržano je u tubi, veoma sporo se troši i nije potrebna velika količina proizvoda.
Ja ga koristim jednom sedmično, nanesem ga na prethodno pokvašenu kožu i izbjegavam predio oko očiju. 🌷🌷🌷

Primjedbe

  1. Čula sam da je odličan.Probaću ga i nadam se da će o meni odgovarati.Odličan post!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi