Balea Mlijeko Za Kosu Sa Mirisom Manga

Balea mlijeko za kosu sa mirisom manga, nema silikone u sastavu. 
Veoma lijepo miriše, bijele je boje. Nanosim ga nakon pranja, na mokru kosu, prosušenu peškirom. Omekša kosu ali ne čini čuda a čuda nisam ni očekivala, tako da mogu reći da sam zadovoljna.

Ne koristim ga prilikom svakog pranja, već onda kada sam u žurbi i kada nemam vremena za masku. Inače maske za kosu koristim prilikom svakog pranja i to najviše odgovara mojoj kosi i ovo mlijeko nikako ne može da učini isto što i maska ili neki jači regenerator ali za povremenu upotrebu, kada nemam dodatnih 15min za masku je odlično.
Lako se nanosi, što je najbitnije ne masti mi kosu i pruži mi određenu dozu hidratacije.
Omjer cijene i kvaliteta je meni sasvim u redu. Ako nemate prevelika očekivanja i ne pretjerano suvu kosu onda samo napred sa kupovinom, čak i sa izrazito suvom kosom možete ga koristiti na isti način kao i ja. Ako tražite neki vrh proizvod koji će učiniti čuda onda ga zaobiđite. Ali imajte u vidu da se za ovu cijenu ne može ni naći proizvod koji čini čuda.


xoxo

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi