MAC Ruž Za Usne


Nakon što je moja kolekcija šminke dostigla nivo gdje mi ništa više ne treba, počela sam da odvajam novac za malo kvalitetniju i skuplju sminku, iako mislim da većina skupljih brendova nije nužno i kvalitetnija od drogerijskih. Ali pošto volim, nije mi nekad žao izdvojiti i veću sumu. 
A generalno ne volim gomilanje, pa mi je draži jedan skuplji ruž nego 4 jeftinija (iako imam više od jednog ruža u kolekciji ali shhhh)

Jedan takav proizvod u koji sam odlučila uložiti više novca je MAC ruž. MAC je veoma poznat brend, čak i oni koji nisu u svijetu šminke, čuli su za MAC. Crno veoma prepoznatljivo pakovanje i poznata nijansa Velvet Teddy. Cijena mu je 45KM i ne mogu reći da je to najbolja stvar ikada i da morate da ga imate. Vjerujem da se ne uklapa u mnoge budžete i da ima podjednako dobrih u drogeriji. Ali ako ste ljubitelj kao ja i ako vam cijena ne predstavlja problem, samo napred. 
Nijansa je malo tamnija nude, bež ali sa primjesama roze. Finiš je mat ali veoma kremaste teksture, neće isušivati usne ili isticati ono što ne treba. Moram priznati da mene nije razočarao i da je ispunio moja očekivanja. Odlično se pokazao i kao dnevna nijansa ali i kao noćna.
Pošto nije tečni ruž, trajnost nije impresivna ali je kao i ostali klasični ruževi, pa se od njega to i ne očekuje. 
Ako ga kombinujete sa ražličitim olovkama za usne možete postići i različite efekte. Za sve ljubitelje nude nijansi je topla preporuka.

Šta vi mislite o skupljim brendovima? Vrijede li? I da li je vama ruž karmin ili rumenilo?(to me oduvijek zanimalo) 😘

Primjedbe

  1. That colour is just beautiful! I think a lot of higher end brands have worthwhile products. They aren't always necessary but there is a lot to choose from and enjoy!
    the creation of beauty is art.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi