Garnier Fructis Maska Za Kosu - Recenzija


•Garnier Fructis maska za kosu•
•Vjerujem da su svi čuli za nju, ja sam toliko čitala o njoj da sam ju na kraju morala probati.
98% prirodnog porijekla i veganska formula, u ponudi ima više različitih vrsta koje su prilagođene različitim tipovima kose, moja je za beživotnu kosu koja se teško oblikuje. Može se koristiti na tri načina, kao klasična maska, kao regenerator i kao njega bez ispiranja. 
•Ja ju koristim kao klasičnu masku, na opranu kosu nanesem, sačekam par minuta i zatim isprem.
Moram priznati da vidim razliku u onim danima kada žurim i kada ju ne nanesem. Hidrira kosu, čini ju mekom, pomaže i pri rasčešljavanju nakon pranja a pored svega toga i divno miriše. 
•Cijena je ako se ne varam oko 12km, s tim da često bude snižena i na 10, što je po meni sasvim ok jer se dobije 390ml proizvoda i stvarno dugo traje. 
Ja sam svoju kupila u @dm_bih.

Primjedbe

Popularni postovi