L'Oréal True Match Puder - Recenzija

•L'Oréal true match puder, jedan od omiljenih.•
•Obećava hidrataciju i prilagođavanje tonu kože, sadrži SPF 17 i prikladan je i za osjetljivu kožu.
•Moja koža je normalna i ovaj puder joj odgovara, ne naglašava suve dijelove i nemam problem sa prosijavanjem, naravno u vrućim ljetnim danima ono je prisutno ali ja nemam problem s tim, uz dobar puder za setovanje mi je odličan za dnevnu upotrebu.
•Jedan veliku plus kod ovog pudera jeste ponuda nijansi, moj je 2.N. Vanille. U ovom slučaju N se odnosi na podton, tako postoje C (cold), N (neutral) i W (warm).
•Pokrivna moć je srednja, puder je rijedak i zadrži zlatne čestice, koje nisu upadljive ali na suncu daju glowy look.
•Smatram da je pogodniji za normalnu i suvu kožu nego za masnu.
•Često bude snižen, pa za 20KM dobijete 30ml proizvoda, što je po meni ok cijena za puder.
Kakvi su vaši utisci? 😊

Primjedbe

Popularni postovi