Maybelline TattooBrow Pomada Za Obrve - Recenzija



•Maybelline TattooBrow Pomada Za Obrve•
03 Medium Brown 


•Dugotrajana je, ni ovi vreli ljetni dani ne utiču na postojanost proizvoda.
•Lako se nanosi, veoma je kremasta.
•Pigmentovana je, nakon prve upotrebe sam mislila da je totalni promašaj, međutim već drugi put sam shvatila da su manje proizvoda i blaži stisak pun pogodak.
•Uz pomadu dobijte i dvostranu četkicu, dakle da jedne strane je koso sječena dok je sa druge "spoolie" za raščešljavanje. Meni lično više odgovara Cala 317 koja je mnogo preciznija ali ja sam osoba koja se prirodnim obrvama ne može pohvaliti, pa je meni preciznost potrebna. Mislim, četkica koju dobijete je sasvim solidna i može se i sa njom raditi.


•U radnji nema testera, predlažem da prije kupovine pogledate na Maybelline web stranici nijanse.
•Na stranici imate ponudu od 8 nijansi međutim u dm-u u kom sam ja kupila pomadu su bile samo dvije nijanse Medium Brown i Ash Brown.
•Cijena je oko 25KM što nije baš najpovoljnije.

Sve u svemu ja sam zadovoljna, mislim da ću nekad u budućnosti ponoviti kupovinu ali u planu mi je da probam i NYX pomadu.
Kakvi si vaši utisci?

Primjedbe

  1. It is a shame the shade selection was limited where you were but the concept of the product itself is really interesting! Thank you for sharing your thoughts on this.
    the creation of beauty is art.

    OdgovoriIzbriši
  2. It looks a good product. I haven't tried it yet. Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hi, I send you a message of possible collaboration. Did you get it?

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi